theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΓΝΗΤΟΣΟΠΗΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

      Σίγουρα θα αναρωτηθήκατε και δικαιολογιμένα πως έγινε η φωτογράφηση αλλά περισσότερο η μαγνητοφώνηση στη δίκη του Παπά στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Κυπαρισσίας (κλικ ΕΔΩ) Ακούτε και  κρίνεται την...ταχύτητα του νόμου και τη γραφειοκρατία.
  Πριν να αρχίσει η δίκη ρώτησα έναν άλλο δικηγόρο αν μπορώ να φωτογραφίζω και με διαβεβαίωσε ότι εφόσον η δίκη είναι ανοιχτή και δημόσια επιτρέπεται, οπότε και αρχίζοντας η δίκη με δυο τρεις στο ακροατήριο, εγώ επί τω έργω και μάλιστα με το τάμπλετ μια και είχα ξεχάσει τη φωτογραφική μου μηχανή. Μετά από λίγο ο Πρόεδρος διακόπτει τη δίκη, με καλεί στην έδρα και μου λέει:
     - Ξέρετε ότι έπρεπε να είχατε  ζητήσει άδεια για να φωτογραφίζετε;
     -Συγνώμη δεν το ήξερα, αλλά αν απαγορεύεται να σταματήσω...
     -Όχι, μου λέει, επιτρέπεται επειδή η συνεδρία γίνεται δημόσια, όμως απαγορεύεται η εστίαση σε πρόσωπα.
    - Εντάξει δεν θα ξαναζουμάρω..και η δίκη συνεχίστηκε. 
     Εν τω μεταξύ  επειδή η ακουστικότητα δεν ήταν καλή(1) και ήταν δύσκολη η ακρόαση από τα περήφανα ώτα μου, είχα βάλει το μαγνητοφωνάκι μου δίπλα μου μπας και πιάσω τίποτα. Το βλέπει ο Πρόεδρος -ήταν γάτος κατά κοινή ομολογία- και ξαφνικά διακόπτει τη δίκη και όλοι της έδρας, τρεις δικαστές, η Εισαγγελέα και ο γραμματέας  αποσύρονται στα ενδότερα. Εγώ δεν πήρα χαμπάρι τίποτα. Σε δέκα λεπτά επανέρχονται και αμέσως ο πρόεδρος με καλεί ξανά στην έδρα. Λιγοψύχησα βέβαια μια και κάποιος εκεί γύρω είπε ότι θα πάω αυτόφωρο και δειλά δειλά, να λέμε την αλήθεια, πλησίασα.
  - Ξέρετε για την μαγνητοφώνηση αποφασίσαμε ότι επιτρέπεται, αρκεί και οι διάδικοι να μην έχουν αντίρρηση.
    Έτσι και με τη συμφωνία των διαδίκων, συνέχισα και την ηχογράφηση.  Μάλιστα πήγα και έβαλα το εργαλείο στο εδώλιο, δίπλα στο ευαγγέλιο, αλλά ο πρόεδρος με αποπήρε με τρόπο και το πήρα πίσω από την μπάρα των δικηγόρων. Νομίζω ότι έγινε κατανοητό-πλέον υπάρχει και δεδικασμένο- πότε και πώς επιτρέπεται η φωτογράφιση και η ηχογράφηση. 

(1) Παρατήρησα ότι μπροστά από κάθε δικαστή αλλά και μπροστά από τους δικηγόρους υπάρχει μικρόφωνο. Το ίδιο συμβαίνει και στο ΣτΕ, το θέμα είναι γιατί δεν το χρησιμοποιούν μια και ακουστικότητα στο ακροατήριο είναι μικρή μέχρι μηδαμινή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου