theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΞΗ

    
Καμαρώστε τους!!!
   Την  Παρασκευή λίγες ώρες μετά την ανάρτηση της επιστολής (κλικ ΕΔΩ) στον κ. Βαρουξή και υιούς την κοινοποίησα σε όλα τα μμε της Ηλείας (εφημερίδες, σελίδες και βλογκ) μαζί με τα παρακάτω λόγια: 
 K. Διευθυντά 

Βεβαίως στους περισσότερους από σας που στέλνεται αυτό το μήνυμα αναλογεί μικρό ή μεγάλο μερίδιο ευθύνης για το πρόβλημα που καταγγέλλεται στην παρακάτω επιστολή. Είναι επιστολή-διαμαρτυρία που απέστειλα στον κ. Βαρουξή τη Δευτέρα και ομολογουμένως μου απάντησε αυθημερόν. Όμως σημασία έχει  η απάντηση από την οποία εύκολα συμπεραίνεται ή με δουλεύει ή δεν κατάλαβε τίποτα και μου ρίχνει στάχτη στα μούτρα. Εγώ του έδειχνα το δάσος και αυτός κοιτούσε το δάχτυλο!
Ιδού η επιστολή και η απάντηση:(και παρέθεσα τη γνωστή επιστολή).
Την καταπληκτική φωτογραφία μου την πήρα από   τον Δβριώτη Ευπατρίδη, φίλο Σωτήρη Σωτηρόπουλος, που ήταν ανάμεσα στους  παραλήπτες της επιστολής την οποία ανάρτησε στη σελίδα του με την πολύ εύστοχη ....εισαγωγή. Προς θεού δεν εννοώ τον χαρακτηρισμό για μένα αλλά τον "άρχοντα" 
Σωτήρης Σωτηρόπουλοςς
Ένας φλογερός Φιλόπολις της περιοχης ΖΑΧΑΡΩΣ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙΟΥ Ηλειας, μου έστειλε το παρακατω (όπως και σε αλλα μπλογκ κςι εφημεριδες), οπου διαλεγεται με τον "αρχοντα" των εντύπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ της Ηλειας ("ΠΑΤΡΙΣ" κλπ) κ. Λεων. Βαρουξή....
Διαβαστε το εχει ενδιαφέρον:
" K. Διευθυντά .....................
     Τελικά μου απάντησε μόνον ένας

efimerida thesi 

Κυριε Κολλια, εμεις δεν σχολιαζουμε την προσωπικη σας αλληλογραφια αες μην σας αρεσε η απαντηση. Οσον αφορα την καταγγελια σας εμας δεν εσταλει ποτε μειλ με το εν λογω κειμενο.
 Να και η δική μου ανταπάντηση
Μα καλά κύριε μου δεν μάθατε για την καταδίκη του έκπτωτου δήμαρχου Πανταζή;
Όπως καταλαβαίνετε   .....το κύκλωμα είναι μπετόν αρμέ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου