theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Η ΒΙΛΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΙΠΤΟΥΝ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΤΩΝ

   Η ανάρτηση στις 12-7-11 (κλικ Εδω)(1) έξι ολόκληρα χρόνια ΠΡΙΝ, τελείωνε με την εξής υπογράμμιση:


Αλήθεια αυτό το ¨σπιτάκι" πού είναι; Όπως βλέπετε έχει και πισίνα τροφοδοτούμενη άμεσα από τη Θάλασσα. Πάντως την ωραία φωτογραφία την αφιερώνουμε στον κ. Αγραπιδά (2), ως πρόεδρο του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Ζαχάρως και Περιχώρων!!! 

 Όπως ενημερώθηκα χτες από τον ίδιο τον πρόεδρο των Ταξιαρχών Γιάννη Θάνο (3) η υπόθεση έχει πάει στον εισαγγελέα και αναμένονται εξελίξεις...Ίδομεν...
 Επιτέλους!!!!!

(1) Είναι από τις πρώτες μας αναρτήσεις και βλέποντάς την επικροτώ και επαυξάνω την σχετική μαχητικότητα. Δείτε και την προηγούμενη ανάρτηση με το ίδιο καυτό θέμα, το περιβάλλον, το δέρμα μας (κλΙκ ΕΔΩ)
(2) Υπόψη ο κ. Αγραπιδάς έχει άμεση άποψη, καθότι το καλοκαίρι σε αυτή την αμμουδιά τρέχει και γυμνάζεται, αλλά μέχρι τώρα ..αγρόν αγόραζε!!! Αμ και εκείνος ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος, τότε που ο Κώστας είχε όνειρα για δήμαρχος κάτι έκανε, τώρα ούτε μια ανακοίνωση.... 
(3) Η περιοχή που βρίσκεται αυτή η βίλα που βγάζει μάτια και ας είσαι διοπτροφόρας {γυαλάκιας όπως ΄μας έλεγε στο Γυμνάσιο ο μακαριστός Μπάρμπα Κώστας, πατέρας της αγαπητής Νίκας] για την παρανομία της ανήκει στην Δημοτική κοινότητα των Ταξιαρχών (Μοφκίτσα) που έχει πρόεδρο τον Γιάννη Θάνο. Μπράβο και πάλι μπράβο ο Θανόγιαννης από τότε που ξέκοψε από τον Πανταζή, έχει γίνει πολύ αγωνιστικός και καταγγελτικός. Θυμηθείτε την περίπτωση της πλακόστρωσης στη Μοφκίτσα, που έχει πάει στον Εισαγγελέα την ίδια τη ...μεγαλειότητα, τον Παντα

[Tα σχόλια έγιναν στο FB]

6 σχόλια:

  1. Βασίλης Φουρλής Είστε βέβαιος για την ύπαρξη παρανομίας; Σε τι ακριβώς συνίσταται αυτή; Με ποιο στοιχείο πήγε στον εισαγγελέα ο σεβαστός κ. Πρόεδρος της Τ.Κ. Ταξιαρχών; Για να ενημερωνόμαστε και εμείς οι αδαείς και οι μακράν διαμένοντες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασίλη είδες που είναι κτισμένη; Λίγο πιο πάνω από το χειμέριο κύμα. Μόνο και μόνο αυτό "μυρίζει σκάνδαλο.Είναι πρόκληση σε όλον τον Κυπαρισσιακό Κόλπο. Κατά τα άλλα ούτε αδαής είσαι, αντιθέτως και το διαμένοντες μακράν είναι σχετικό και καθόλου δεν είναι λόγος να μην ενδιαφερόμαστε για τον τόπο μας και να παίρνουμε επιδερμικά τόσες καταπατήσεις και μολύνσεις του περιβάλλοντος, του δέρματός μας. Για τον Καΐάφα δεν ξέρεις ότι είναι ο βόθρος της Ζαχάρως; Εσύ ειδικά, ως δικηγόρος και πρόεδρος του συλλόγου Ζαχαρέων πρέπει να έχεις την μεγαλύτερη ευαισθησία σε αυτά και να είσαι πρωτεργάτης του αγώνα για το περιβάλλον αλλά και κοινωνικός αγωνιστής. Νομίζω πάλι στα έχω γράψει και νομίζω ότι καταλαβαίνεις τον λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Βασίλης Φουρλής Δεν είναι πάνω στο χειμέριο κύμα ή μετά από αυτό όμως. Μην προδικάζετε πως ακίνητο που ευρίσκεται κοντά στην ακτογραμμή ή στον αιγιαλό τεκμαίρεται αμαχήτως ως δημόσια ιδιοκτησία (οι φιλονικίες γύρω από την ιδιοκτησία επί του λεγόμενου "παλαιού αιγιαλού" δεν καταλήγουν πάντα σε δικαίωση του Ελληνικού Δημοσίου). Ομοίως μην προδικάζετε πως το συγκεκριμένο ακίνητο είναι στην αυτή κατηγορία με τα καταπατημένα της Ζαχάρως, μετά τον Αγ. Νικόλαο. Εξ όσων γνωρίζω, το συγκεκριμένο ακίνητο/κτίσμα υπάρχει εδώ και καμία εικοσαπενταετία, με συμβόλαια από τις αρχές της δεκαετίας του '80, άδειες και πράξεις όλων των συναρμοδίων αρχών. Εικάζω πως μάλλον οφείλεται στην (αλλοδαπή) ιθαγένεια του ιδιοκτήτη του το όψιμο ενδιαφέρον του κ. Προέδρου....

      Βασίλης Φουρλής Φιλοσοφικά μιλώντας, η φύση απεχθάνεται το κενό. Η ανικανότητα του Ελληνικού Δημοσίου να υπερασπιστεί την ιδιωτική περιουσία του (γιατί τέτοια είναι ο «παλαιός αιγιαλός») και είτε να την εκποιήσει σε ακτήμονες, είτε να την αξιοποιήσει επιχειρηματικά, οδήγησε στην καταπάτησή της από ιδιώτες, τους οποίους είναι απρόθυμο να αποβάλει από την ιδιοκτησία του. Ορισμένοι εξ αυτών κατόρθωσαν να λάβουν παραχωρητήρια από το Ελληνικό Δημόσιο, οπότε νομίμως κατέχουν πλέον αυτό που τους παραχωρήθηκε.

      Βασίλης Φουρλής Επίσης, στο αυτό πνεύμα, είναι δείγμα ασόβαρου κράτους να γίνεται τοπική/σημειακή χάραξη και οριοθέτηση αιγιαλού, όπου π.χ. μία περιοχή διαθέτει «παλαιό αιγιαλό» (δηλ. η διοίκηση διαπιστώνει ότι μεταξύ του έτους 1885 και σήμερα υπάρχει μετατόπιση του μέσου μέγιστου χειμέριου κύματος) και η αμέσως όμορη δεν διαθέτει «παλαιό αιγιαλό». Έτσι, έχουμε απίστευτα σχήματα, όπως η οριοθέτηση αιγιαλού Σχίνων έτους 2012 [όπου «καταργήθηκε» ο παλαιός αιγιαλός των Σχίνων την ίδια στιγμή που διέθεταν η Ζαχάρω και ο Κακόβατος!!! (απόφαση που ανακλήθηκε προ έτους και εξ όσων γνωρίζω διερευνάται από τον Ελεγκτή Δ.Δ.)] ή η προ ενός περίπου έτους επανοριοθέτηση του αιγιαλού των Ταξιαρχών. Ελπίζω η Αποκεντρωμένη Διοίκηση να προβεί σε χάραξη αιγιαλού για το σύνολο του Κυπαρισσιακού κόλπου, ώστε να τελειώσει μια και καλή μία φαιδρή κατάσταση (και εν συνεχεία να δεήσει να αποβάλει τους τυχόν καταπατητές)

      Διαγραφή
    3. Theodoros Kollias Όπως σωστά τα τοποθετείς η οριοθέτηση του αιγιαλού σε όλη την παραλία του δήμου Ζαχάρως είναι ένα...μπάχαλο, οπότε νομίζω η ανάθεση του προβλήματος στον ο εισαγγελέα είναι η καλύτερη λύση. Νομίζω ότι η πολυθρύλητη βίλα είναι καραμπινάτη παρανομία ή το ολιγότερο νομική παρατυπία.

      Διαγραφή
  3. Ανάμεσα σε νομικίστικες παρλαπίπες και αμπελοφιλοσοφίες βλέπουμε την καταπάτηση και καταστροφή της ακτογραμμής μας. Διάφοροι επιτήδειοι εκμεταλλευόμενοι, αν μη τι άλλο , παραπλανητικούς χαρακτηρισμούς του τύπου ¨ασόβαρο¨ κράτος, ¨ατελής νομοθεσία¨ ¨ανεπαρκής διοίκηση¨ καταλαμβάνουν η καταπατούν δημόσια η ιδιωτική περιουσία , καταστρέφουν το περιβάλλον και μετά κατηγορούν ως αποκλειστικό υπεύθυνο το κράτος που τους επέτρεψε η τους διευκόλυνε στις ενέργειες τους αυτές. Και τελικά εμφανίζονται και ως θύματα αναγκαζόμενοι να προσλάβουν μεγαλοδικηγόρους για να τους σώσουν από τα νύχια του ανάλγητου κράτους. Προς επίρρωση των παραπάνω μπορεί κανείς να ανατρέξει και στο Google earth όπου η απλή λογική βγάζει μάτι και μαζί με το χειμέριο κύμα κάποια στιγμή θα μας καταπιεί όλους δικαίους και αδίκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή